linaamariaakarlsson

måndag

Publicerad 2013-09-30 21:22:15 i Allmänt,



halloj måndag! idag när mitt alarm ringde vid 05:00 så ville jag bara slänga mobilen i väggen, dra huvudet under kudden och låsa in mig på rummet. va med andra ord  jäkla trött. sov hela vägen till Linköping och vaknade med tanken att det var dags för prov första lektionen. jippie? nej men seriöst, vem lägger ett prov en måndag på första lektionen?!?! jo min lärarstudent
:):):):) det kändes som jag skrev en text som en 5 åring skulle kunnat skrivit bättre. men nu är det iallafall gjort och jag ska sova sova sova. om 11 h är jag uppe i Linköping igen och sitter på en lektion som heter entreprenörskap. måste bli positiv alltså 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela