linaamariaakarlsson

vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn

Publicerad 2013-02-09 10:56:57 i Allmänt,





jag har märkt att jag inte skriver så mycket i veckorna, men det händer inte så värst mycket då heller. tågar upp till linköping  varje vardag och genomför skolan med mina små pinglor. veckorna är fulla av plugg, tv-tittande, onsdagsmyg och lite träning. igårkväll var jag bara hemma med mina gos föräldrar och åt varmsmörgåstårta, vilket var hur gott som helst. vi planerade  en liten resa på sportlovet och frossade godis. jag fick även några skolarbeten klara så det var skönt. idag kommer carrisen och flisi hit och vi ska gosa med tacos och frukt doppade i choklad. annars så är det väldigt bra och imorgon får jag gosa med min älskling.

Kommentarer

Postat av: ida trawtschenko

Publicerad 2013-02-11 17:46:30

finaste bästa vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela