linaamariaakarlsson

if you love me only in my dreams, let me be asleep forever

Publicerad 2012-03-05 23:19:08 i Allmänt,



har haft en rätt skön måndag som har bestott av plugg och promenad med älskling. har även precis kollat på ett avsnitt av Elsas värld och imorgon är det film i skolan sen 3 lektioner så klagar då inte. efter skolan ska jag va med min älskling, vi ska se sunes jul/sommar. han sover över här eftersom vi har studiedag på onsdag. det ända som är dåligt nu är att min förkyldning aldrig går över och att jag inte tränat på över 2veckor, kan jag snälla bli frisk snart!! 





kul har vi iallafall .. hehe puss gosis

Kommentarer

Postat av: ida trawtschenko

Publicerad 2012-03-06 07:49:01

Hahahaha asså liite söta ni är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela