linaamariaakarlsson

världens bästa fredagen den 13de

Publicerad 2012-01-13 15:40:41 i Allmänt,



jag pluggade till 1 inatt och vaknade av att min bor väckte mig 20 i 8, brabra hade även mina tyskaböcker i handen .. drog på mig kläder fort som fan och sket i sminket o allt dedär, snyggaste i stan va jag?? haha.. men dagen kunde inte blivit bättre, klarade tyskaprovet och fick vg och hon sa att om jag fortsätter såhär kommer jag få mvg i slutbetyget, snacka om glad tjej!! nu ska jag snart fixa mig och ska snart åka och hämta mina 3 nya conversskor, tack bästa kusin!! sen ska jag förmodligen se a-lags matchen med ida, wiiie!

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2012-01-13 17:39:40

sv. ska du säga finaste lina! <3 <3

bästa provet juh (y)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-18 18:47:57

Hur kunde du få vg när du fuskade ? Såg allt att du och Julia satt med era mobiler , kul om lärarna får reda på det !

Postat av: retardSOMinteSTÅRförVEMdomÄR-_-

Publicerad 2012-01-18 21:57:13

HAHAHA Vilka fuskade inte ?



BTW - vad fan ska lärarna säga till om ?



Har dom några bevis eller nått ? - Naej. Sopa.



Knip käft.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-18 22:25:38

Jag har bevis på min mobil och att lärarna pratar om folk som fuskat på tyska prov , sen var det bild provet med va ? Kanske ska ta och gå till Maria och säga det imorgon kanske och till Angelica ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela