linaamariaakarlsson

känner du lyckan genom sorgen?

Publicerad 2012-01-22 23:04:28 i Allmänt,


mina helger blir bara bättre och bättre. och om jag ska vara ärlig blir allting, exakt allting bättre. umgås med absolut världens bästa och allt äger bara. iallafall, så drog jag till stan med ida och anton och inhandlade godis och gick sedan på kinan för äta middag medans oscar själv va hemma och sov. haha, men gick hem till han sen och kollade på "kyss mig" och japp vi tjockade oss med godis. skulle vara hemma vid halv 10 men nä kom hem kvart över 10 pga ett snöbollskrig på vägen hem med idioten. haha nästan 3världskriget, seriöst!! nu sitter jag och dricker hallonte och har finaste musiken i lurarna och ska snart sova för en ny skolvecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela