linaamariaakarlsson

tidsfördriv;

Publicerad 2012-01-06 18:02:52 i Allmänt,



Vem är i rummet med dig? kim och pappa
Vem fick du senaste sms av? ida
Vem smsade du senast? ida
Vem tänker du på nu? att jag vill ha äta godis och se en bra film
Vem pratade du senast i telefon med? pappa
Vems hus var du senast i? oscars
Vem önskar du var med dig nu? ida
Vem är din favoritsläkting? min syssling
VAR
Var är din mobiltelefon? i min jeans-ficka
Var handlar du mest? ica
Var fick du tag på tröjan du har på dig? i julklapp av mamma och pappa från gina
Var åkte du senast bil? hem från ida, för långt och gå juu..
VAD
Vad åt du senast? klyftpotatis och kyckling 
Vad drack du senast? cola
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? tröjan jag har på mig
Vad har du på fötterna? svara puma strumpor
Vad är din favorit färg? hmm, ingen aning 
Vilken film såg du senast? never  back down
Vad hör du just nu? tvn och kim som äter chips, tjockis!
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? javisst
Hånglat på en bio? nepp
Hånglat i skogen? jaa
Tyckt att din kusin är het? njaa
Sovit naken? har hänt ja
Kört över hastighetengränsen? inte jag själv men ja
Målat om ditt rum? yes
Dansat framför en spegel? det har vi alla
Fått hicka? haha ja!
Dumpat någon? ja..
Stulit pengar från en kompis? nej!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? tror inte det
Varit i slagsmål? hahaha ja
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? jupp,
Hånglat med en främling? nja..
Saknar du någon nu? hehe ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela