linaamariaakarlsson

mitt hjärta är ditt att förstöra

Publicerad 2012-01-09 14:58:27 i Allmänt,


sista dagen på lovet tillbringar jag med plugg.. har pluggat sen 10 och tog nyss en paus i pluggandet och myste lite med världens bästa mamma, nu ska jag snart sova lite och sen ska jag plugga till jag kan det vilket lär bli nattplugg med andra ord.. känns faktiskt sådär att det blir normala veckor igen, det vanliga schemat.. skolan till 4 nästan varje dag, ha en stor hög med plugg men istället somna och cykla som en idiot för att komma i tid till tränigen och sen hem och plugga.. trodde förövrigt att ida och jag skulle dö i fetma under lovet, men vi lär nog dö på träningen imorgon istället.. nä lov är mycket bättre skulle inte klaga över några veckor till, men nu börjar jag räkna ner till sportlovet!! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela