linaamariaakarlsson

miljorner ord försvinner ner i förrgårs svarta hål som hundratals åsiker som ingen lyssnar på

Publicerad 2012-01-26 16:05:11 i Allmänt,



bussade till västervik med lisa och ida idag för att gå och kolla på hotell och turismprogrammet.. har inte ändrat min uppfattning därifrån och har därför nu bestämt mig för gymnasievalet. vi käkade även frulle på donken och somande på bussen me musiken i lurarna och trodde jag var hemma när jag vakna så drog mitt "morgonskrik" haha.. jag var inte hemma märkte jag när alla kollade bak, tja!! när vi kom hem fikade jag o ida hos farmor med mamma och kim och nu tänkte jag städa rummet sen plugga till islamprovet imorgon och senare ikväll ska jag gå på innebandymatchen med oscar, fintfint!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-26 17:17:46

du och din lilla Oscar :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela