linaamariaakarlsson

livet är så underbart när man hittat rätt

Publicerad 2012-01-06 23:53:26 i Allmänt,



kvällen spenderade jag med min underbara vän ida ♥♥ vi gick en lång promenad och pratade om allt mellan himmel och jord. stannade på ica och köpte med oss lite gosaker hem som, grillad kyckling, godis och bär. tror vi stog i en timma och pratade med jonas med och vid en frysdisk med, haha du är för skön. just nu ligger jag i sängen med världens finaste lasse i öronen, godis i munnen och världens skönaste säng. ligger och tänker på hur lustigt allting är, men när jag tänker lite till är de så bra det kan vara. har en termin kvar i 9an sen ska jag spendera min sommar i kaggebo där jag ska jobba, exakt som förra sommaren. ska faktikst bli skönt och på mina ledia dagar ska jag umgås med mina bästa!! sen ska man ut till gymnasielivet, läskigt men fruktansvärt spännande. och jag längtar ihjäl mig till drömresan, som det ser ut nu ska vi till thailand i vinter jag och min familj och ja självklart ska ida med. 




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-07 00:17:45

Kvällen var hur mysig som helst! Är fortfarande mätt efter allt gott hihi. Och du, jag älskar oh prata med dig om allt mellan himmel och jord, bland det bästa som finns.

Åååååh Thailand, fyfan vad jag längtar!!! <3<3<3<3 love you my favorite <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela