linaamariaakarlsson

när man väl har någonting, är rädslan för att det ska försvinna; har man ingenting är rädslan för att det aldrig ska komma

Publicerad 2012-02-15 19:23:40 i Allmänt,


just nu håller vi på och bestämmer klasströjor och halva klassen vill ha "trollface" på dem.. nääva det går jag inte med på, synd att elin är utomlands så jag inte får hennes stöd i detta.. hursom, efter skolan somnade jag som vanligt och nu har jag ett nystädat rum och nybäddade sängkläder. hur skönt och inte sova i det sen liksom? förövrigt saknar jag min bästis sååå mycket så plugget får vänta tills inatt för denna kväll ska jag fanimig umgås med henne. vi ska lätt se mästerkocken och mosa i oss baguetter. hehe love u. ♥♥



Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks

Publicerad 2012-02-19 17:32:52

Ni får inte bestämma tryck utan mig :( <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela