linaamariaakarlsson

Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv, jag kunde dö för dig, nu är du dör för mig

Publicerad 2012-02-18 17:41:03 i Allmänt,


åhh gårdagen va helt galet kul!! skrek oss hesa till tröjan du hatar och mars el hade självaste tröjan, hur grymt liksom? blev iallafall en av de roligaste festerna som jag varit på och på vägen hem plockade vi upp min älskling och åkte hem till han. vi skulle göra popcorn och se andra avenyn men ja påsen börja nästa brinna haha o Statoil va stängt, så vi la oss o sov istället. just nu ligger jag o myser med min bästis och ikväll ska vi käka tacos me brudarna, ida sover även här och imorgon rullar bilarna iväg för ännu en innebandymatch me laget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela