linaamariaakarlsson

jag har aldrig lyssnat när du lovar, aldrig ställt några krav

Publicerad 2012-02-22 18:44:41 i Allmänt,

 

gårdagen spenderade jag i idrottshallen och hos min bästis, vi åt semlor, åt mat, spelade kort och myste!! sov även där med och idag har vi myst runt på stan och fixat och donat.. mötte även upp oscar och jonas och gick hem till mig.. o ja jag var då tredje hjulet och inte jonas, haha illa!! nu är då ida här igen och vi ska se på mästerkocken och äta baggisar! inatt sover oscar här och imoron ska vi upp tidigt för o sjunga för min mamma, höhö!! våffelfrukost ska vi även göra och slinga hår juppjupp.. sen åker jag till öland och lördag ska vi festa och gå på björnstammen.. sen är man tillbaka i dem vanliga rutinerna.. ååh lov går alldeles för fort

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela