linaamariaakarlsson

det är trängre här på gatorna fast vi är längre från varann

Publicerad 2011-09-08 07:19:09 i Allmänt,


idag är en sån där cpia dag då allt är piss, och har bara varit vaken i 20min o känner redan så, braaju. fin start på morgonen me ett sms från elin där hon säger att hon är sjuk, får hoppas du blir bättre! sen ännu finare att när mamma ringer kan jag knappt prata, min hals är död. vill helst bara mysa runt här hemma men de går inte, och tur att håret o sminket har sin bäästadag med!! sen upptäcker jag nyss att jag inte alls kan engelskan o har förhör idag, jippiheej?

Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks

Publicerad 2011-09-08 10:58:47

Åhh, gumman! :( Förlåt, men jag mår inte bra :(

Hoppas dagen löser sig och blir bra ändå!!! Vi hörs sen , puss<3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela