linaamariaakarlsson

10 sanningar om mig

Publicerad 2011-09-15 19:06:11 i Allmänt,


1. jag kan inte säga "godmorgon" utan säger alltid "hej" när någon säger "godmorgon" 
2. jag är nog expert på att skjuta upp plugg tills sista minuten. 
3. jag kan inte fejka hur jag mår, utan folk märker me än gång om det är något 
4. min bror betyder det mesta i mitt liv, va skull jag  göra utan honom? ♥
5. jag vill ha en äkta relaktion och inget halvt sådär
6. jag ser ingenting som omöjligt, utan kämpar för det jag vill
7. jag drömmer om en språkresa till Malta tsm me lullee
8. jag har världens mest cpiaste mage, kan få kramp när som
9. jag tror mycket på ödet och läser nog spåkulan varje dag!
10. jag har lätt att öppna mig till folk som jag litar på, tycker det är bättre att berätta vad det är ist för att gå och ha allting inom sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela