linaamariaakarlsson

jag hoppades på ett kort som inte lagts jag hoppades på ett ord som inte sagts

Publicerad 2011-10-05 16:00:15 i Allmänt,


men just då var allt exakt så som jag ville, och jag njöt för varje sekund att ha dig nära och att det var du och ingen annan. och nu är det svårt att inse, att det bara varade ett tag, inte alls så länge som vi hade att ge..att allt som va är borta, även du. du finns i drömmen tills alarmet ringer och sen är du borta? sorgligt kankse, men det kanske bara är bra. det var såhär det ska va men man kan ju undra varför vi ens hade en början om den ändå skulle sluta fel? eller då borde den ju slutat rätt.. blir galen på alla tankar som svävar runt utan svar, och kontakten finns inte ens på kartan, du är inte detsamma som förut och den du är nu känner inte jag och det är inte den jag älskar, du är i fel del just nu, men vad vet jag? du är någons anledning till att le, men inte mitt längre.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-10-05 18:56:48

älskar dig vännen! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-05 21:55:36

älskar dig med lulle <3

Postat av: ida trawtschenko

Publicerad 2011-10-05 22:41:20

Även om du inte vet det själv, så är du så jävla stark!

Jag ser upp till dej, världens bästa vän <3 loveu!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-06 17:25:19

du är så obeskrivligt bra ida!

älskar dig, och skulle aldrig klara det utan dig. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela