linaamariaakarlsson

har nu förstått hur du alltid blundat när du sagt att du älskar mig

Publicerad 2011-10-26 21:52:28 i Allmänt,


har verkligen ingenting att klaga på!! as skön dag i skolan är tydligens filupps favvoelev o det är ju inte helt fel heller ;) efter skolan färgade jag och lulle elins hår brunt, vilket blev as fint!! blev även själv nu sjukt sugen på att färga, har även kollt på söta bondar med mamma o pappa och som alltid ätit baguetter till, nu städar jag till skön musik och taggar till helgen, snart vantas plugg, engelskaprov och so:förhör imorn!



va ju på gymnasieinformation igår och nu har jag bestämt mig helt, håller tummarna för att 
man kommer in bara! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-28 23:20:01

vad ska du gå? :)

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-10-29 15:54:15

hotell och turism :), vill gå i linköping men fick reda på i veckan att jag inte får något bidrag så fårse hur det blir mer det ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela