linaamariaakarlsson

du förtjänar en nominering för rollen du spelade

Publicerad 2011-10-06 23:35:40 i Allmänt,


allt flyter på rätt så bra just nu, är inte skoltrött eller något fast vi har prov på prov och hur kul har vi inte i skolan när jag ska undervisa hur man ska lära sig att prata fort och det slutar med att alla skrattar så att tårarna sprutar och magen värker, älskar mina tjejej en del. världens bästa humor har vi! efter skolan blev det stan med emuul och hjälpa han lite! blev även att hoppa över träningen och ist kolla på innebandy tsm med mamma och ida, tyvärr förlora dem :( mem vi hade kul ändå, haha sjuka. nu ska jag snart sova och hopaps på en finfin helg!
sitter även här och tänker, idag är sista dagen jag är 14 för hela mitt liv, verkligen sista dagen, sista!! läskigt ju.. ååh vill bli lite äldre, men inte mycket vill inte bli vuxen och absolut inte gammal liksom vad kommer hända då? fy... 


världens bästa du

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela