linaamariaakarlsson

det är såna här dagar jag kommer sakna när inget blir som förr

Publicerad 2011-10-25 15:38:39 i Allmänt,

you are right, i will never be the same without you. i gonna be, someone special that live for my friends!

you are right, i will never be the same without you. i gonna be, someone special that live for my friends!

ååh vad jag älskar allt nu! världens bästa årstid, höstlov nästa vecka fest i helgen och en hög med plugg, fast jag är inte skoltrött.. va händer? nu tänkte jag baka bullar, chokladbollar och smoothie gott eller vad!! ikväll blir det även ingen träning för ska på gymnasieinformation! 



har haft en sjukligt bra dag i skolan idag. mogoelin ♥, 9c och alla runt omkring, sjukt så mycket jag kommer sakna er. kommer sakna matan, haha.. hur mkt annans man tar, samt mandariner och hur mkt skäll man får när man äter förtidigt, alla sura mattanter, våra härliga lärare, gråa soffan och idrottshallen, alla shower, sal 21 fast den är kallast. trodde aldrig jag skulle tänka såhär..
kommer sakna allt som vi nu kallar vår vardag och tar förgivet.. 

Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks

Publicerad 2011-10-25 18:12:05

Jag är inte mongo någonstans! (a puss på dig gurkan! kommer sakna allt detdär jag med<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela