linaamariaakarlsson

en gång i ditt liv kommer det någon som får dig att tänka om, att allt du tyckte var så självklart helt plötsligt är så oklart

Publicerad 2011-11-22 20:04:59 i Allmänt,

jag får ryck snart, hatar det här med gymnasium valet och allt .. känns som man väljer hela sitt liv, väljer bort saker eller går miste om allt man egentligen kan få. står i ett vägskäl mellan hotell och turism och handel men en massa negativa och positiva saker vilket påverkar allting och det går inte att få ut det ur huvudet. står även mellan, Linköping, Västervik eller Vimmerby .. skulle inte göra något alls nu och spola fram så jag ser hur jag tänker om 10 år om jag ångrat mig osv, vill inte göra fel. har precis varit på informationen om handel och det blev bara mer förvirrande kan jag lova, tänkte ta en omväg hem i bästa novembervädret men hjälpte det? neej.. känns bra och plugga in matte nu med, prov imorgon. jippihej?

Kommentarer

Postat av: Bertram

Publicerad 2011-11-22 20:10:52

Jippihej! :)

Postat av: adina

Publicerad 2011-11-22 20:47:11

gulle då :( det löser sig oftast. ta med dig elin och kom på prova på dag hos mig!!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-11-23 16:30:12

Vill du veta någe om Handel så fråga på, har gått det själv! Stod också mellan hotell och restaurang och handel.



Postat av: Ida Trawtschenko

Publicerad 2011-11-23 22:55:37

Du vet var jag finns, min allra bästa vän. Jag älskar dej, tills hjärtat slutar slå <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela