linaamariaakarlsson

du läser mig som en öppen bok

Publicerad 2011-11-08 17:01:43 i Allmänt,

ligger nu i sängen och bokstavligt dör, eller inte jag men min mage .. hatar laktosmagar!! min cp-kramp-mage och jag är inte bästavänner direkt.. ska iallafall snart dra mig mot idrottshallen men det blir ingen träning för mig inte, halsen kliar sönder och hostar snart sönder mina revben, bra! annars är det rätt okej! årsriden och vädret är det bästa som finns! älskar hösten ♥ vi tränade även på massa lucia sånger på musiken idag, stämningen var magisk! och längtar ihjäl mig till lussevakan, hoppas även på att det inte blir en enda snöflinga i år, hoppas på regn hela vintern! o ja jag är seriös.


Kommentarer

Postat av: ida trawtschenko

Publicerad 2011-11-08 17:10:23

du är ju dum i huvet.. men jag älskar dej ändå bästiiiis <3

Postat av: ebba

Publicerad 2011-11-08 18:21:15

grymt snygga tjejor! <3

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-11-08 22:35:20

hahhaha, har hört att man blir som man umgås juu ;)

lovve uu tooo bästis <3



klart vi är ebba! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela