linaamariaakarlsson

det enda jag riktigt hör nuförtiden Är en vind som blåser genom staden

Publicerad 2011-11-24 22:44:15 i Allmänt,

vet inte vad som hände när jag sov förut men somnade och vaknade och kändes som att jag hade varit vaken i 10svåra år .. haha tja nära döden-känsla. blev iallafall att dra sig ner mot al för att träna innebandy(?) trodde vi ja, nä men det blev visst ett Friskis och Svettis pass, haha satan så kul det var! jag kan här med meddela om att jag suger på kombinationen.. har även precis skrivit klart so inlämningsuppgiften och skickat den till helena och samt tyska inlämningsuppgiften, nu sitter jag och njuter utav te och chokladbollar (y) och ska snart sova, hörde visst något om att det ska tas lucia och stjärngosse kandidat kort imorgon, dödddamig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela