linaamariaakarlsson

jag fungerar inte på det sättet du vill

Publicerad 2011-05-11 15:07:57 i Allmänt,

snacka om min döds sekund när min svenska lärare sa "vem ska vi ta nu då?? oskar.. nääääääää, lina! varsegod!"
darrig tjej eller vad. hehe. inget och skämta om :( vet faktikst inte ens vad jag själv sa bara att det gick i 220! :( men nu är det gjort och det känns sååååå skönt! fick med vg på det, så det kankse inte var så farligt. hehe spelade även upp teater idag på tyskan med ebba o julia och vi fick vg+ och även ledigt från lektionen på fredag! :D anmälde mig även till en badmintontunering på skolan. vet inte vad jag ger mig in på :( menmen, nu ska jag ta med mig lite djungelvrål och gå till grisen med en god vän och tröst-äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela