linaamariaakarlsson

behandla dig som pojken du förtjänar att vara

Publicerad 2011-05-01 21:27:21 i Allmänt,

glömde berätta att på vägen hem från liseberg somna jag i joel knä och dreglade ner hela hans jacka, han blev sådär rikitgt sur. surhuve! förstår inte alls varför, jag själv skulle ta det på ett teckan som att den sov skönt. men vi alla är ju olika. hehe! joel åkte hem för några timmar sen, vi kolla film slågs lite, spela fotboll o fikade. nu ligger jag i sängen och är helt pepp och opepp på att åka till Ullared imorgon. kom även på nu att vi har läxor som jag inte gjort, men vem orkar plugga på lov? borde typ vara förbjudet! är även en störande äcklig låt på en film på tvn som låter typ booommmbaayydreeaams! sen går det om så! blir asssssss arg!!! men orkar inte kliva upp och stänga av, pappa kom även nyss in och sa "stäng av den förbananande musiken" hhehe. gjorde jag det? nej! för lat! är lite ledsen över att min o joels 6månaders dag snart är slut :( kul o veta ju, vet iaf att amanda kommer skratta lite. hehe

Kommentarer

Postat av: amandalindström

Publicerad 2011-05-02 21:29:04

hahahahahahahahahaha asså shiiiiiiiet gumman, äru söt eller äru söt? HAHA :D så jävla störtskön du är, och jag älskar dig mest av allt :D :D <3 <3 <3

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-05-03 07:10:47

hhahah du som är ! ;) hiiihihihi :D f ick serislt dammp! älskar dig mest avv allllt :D och vi syns idag!:D wiiie :D puss! :D <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela