linaamariaakarlsson

i skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå

Publicerad 2011-03-08 18:43:47 i Allmänt,

slutade 3 idag och Emils och mitt hus på Tekniken är förövrigt väldigt snyggt som blev klart idag! sen blev det att gå ner till tempo med Elin och Emil för att tjocka i oss en glassiglass för första gången i vår. med det var rätt mysigt eftersom solen stekte oss. var även väldigt snäll idag och väntade på bussen med jollepolledrolle! ♥
provde även en klänning (gul) kim tyckte jag såg ut som en kyckling med victor tyckte iaf att jag var fin. jag själv tyckte att den dög men ska nog inte ha den. blev även ett cykelpass och nu ska jag hoppa in i duschen sen åker jag till joooeeeeeeeeeel om någon timma, studiedag imorgon med, himla fint!

älskar min bästa<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela