linaamariaakarlsson

Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med

Publicerad 2011-03-06 22:38:28 i Allmänt,

blev att umgås med min bästa jois! blev att kolla på innebandymatchen vilket var väldigt spännande. helt magiskt slut där. blev mest att plugga till musikprovet och myyyssa massa. hade ju inte setts på hela helgen så vi hade ju en hel del att ta igen! hehee. min jollepolledrolle är grymaste och jag älskar han!
imorgon ska jag dö lite i skolan när musikpprovet är :( :( sen blir det att spinna bort ilskan med elingummssi!

alltid lika snyggaaaa!

Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2011-03-07 20:56:23

fyfan vilken vidrig bild! :( <3

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-03-08 19:52:41

älskar dig oxå ;;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela