linaamariaakarlsson

Take, take, take it all, But you never give

Publicerad 2011-03-20 20:02:03 i Allmänt,

helgen var hur bra som helst! i lördags hjälpte jag pappa att städa, därefter åkte vi till Tuna för att kolla när jois spelade fotboll! på kvällen lagade jag och joel piroger och myste i tv frmaför, smartare än en femte klassare! ;)
tog även en promenad till tallgatan. vi va så sociala och somna på soffan. :O
sen idag har vi kollar på innebandymatchen, och dem vann med 5-3! nu ska jag snart se solsidan. försöker även att planera lite för veckan då det är prao och då ska jag va på ÖB! 


Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2011-03-20 20:48:33

SötLina, jag kommer sakna dig massvis nu när jag inte får träffa dig på hela veckan! :( <3

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-03-20 21:09:14

sötElin! <3 duu skoja inte!! jag kommer sakan sig massa!! :( :( <3 <3

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-03-20 21:09:15

sötElin! <3 duu skoja inte!! jag kommer sakan sig massa!! :( :( <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela