linaamariaakarlsson

hjärtat sitter utanpå slår, inte som det brukar slå

Publicerad 2011-03-16 20:42:01 i Allmänt,

trodde aldrig jag skulle säga det här! :O men, jag saknar skolan! det suger att vara sjuk, och ligga hemma i en säng hela dagarna, inte ha matlust och missa allting i skolan. ångesten. jag vill träffa jois :( och alla mina underbara vänner. och alla planer tilll helgen ska inte stoppa mig! jag ska bli frisk nu! min bästavän just nu: Bafucin. men det får man bara ta varann timme :( och det är så gott. från och med nu, ska jag bli frisker!!!

saknar världens bästa amanda, mer än något annat!♥

Kommentarer

Postat av: amandalindström

Publicerad 2011-03-17 17:33:37

du måste bli frisk nu! jag älskar dej bästadu! alltid viii! <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela