linaamariaakarlsson

försökte spela cool som att allting var normalt men i själva verket är jag kvar i mitt skal

Publicerad 2011-03-09 19:15:00 i Allmänt,

vakna hos joel idag, och va har inte gjort ett skit! förutom att bakat chokladbollar, kollar oc och sovit. men himla skönt att vila ut på en studiedag! nu är jag hemma och har mumsat i mig några nybakta bullar. hehee
ska snart sätta mig på cyklen och cykla 1 eller 2 eller 3mil, med det väljer mina ben!
är lite förrvirrad hur det blir med helgen, finns en del alternativ att välja mellan, myskväll med joel. spela badminton med joel och sedan fixa mat med matilda och simon, gå på metro med mina brudar eller va hemma och ha mysiskväll med familjen.har inte en aning om hur det blir! :(

men just nu vill jag va i Kaggebo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela