linaamariaakarlsson

Look into my eyes, you will see

Publicerad 2011-01-22 14:53:51 i Allmänt,


what you mean to me

spelade badminton med älskling igår (fredags)
vilket visade sig att jag vann! :D 
matchen gick upp och ner,
men avslutade matchen på ett rättvist sätt! ;)
ska försöks spela så ofta som möjligt nu.
men, på kvällen kom Malin, Teo och Tilda,
blev 3rätters och massa sånt :)
nu sitter jag framför oc med en godispåse och 2 glas
men det dricks bara ur ett glas eftersom Joel lämna mig här nu :(
kvällen ser inte ut att bli världens roligast det blir jag, min mobil, datan och tv:n.
fårse om jag åker till Frödinge imorgon på konfa grejen.
är inte alls pepp på det nu :(

jag älskar dig så mycket så att inte ens världens bästaste på att
förklara saker kan göra det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela