linaamariaakarlsson

Leta efter flickan med det trasiga leendet,

Publicerad 2011-01-22 21:35:44 i Allmänt,


lördag!

lördag kvällar brukar jag tillbringa med min familj, mina vänner eller min pojkvän..
(som ni kanske märkt)
men vad händer? alla dissar mig bara sådär ikv ;) inte okej.
hmm. Tur att Elin smsar med mig hela kvällen och Joel ringer sådär var femte timma.
eftersom jag och Joel har hjälpt mamma idag så förtjänar jag att äta kladdkaka ist för mat ikv
och, hon är ju ändå inte hemma så hon märker inget :D
i början var jag deprimerad och .. sov.
men, nu sitter jag bara o njuter och lyssnar på winnerbäck och massa fina låtar!
himla fint. jag kan sjunga hur mycket jag vill och hur falskt som helst,
utan att någon gnäller på mig!!
Glömde berätta igår att Elin är såååååå söt!
hon bjöd mig på fika på stan hennes överraskning :D
varm oboy,blåbärspaj, massa prat och skratt!
tack så jätte mycket elin, för allt! puss på dig finis! ♥♥

bjuder på oseriösa bilder.
jätte söt osminkad tjej som inte har något liv ikv.
skratta hur mycket ni vill, för det gör jag :o
som ni ser, har jag hittat en liten gammal lagom fin mobil som får duga
tills jag köper en ny. bilden brevid är bildvis på kladdkakan ;)
hoppas alla har samma roliga lördagskväll som mig!
puss

Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2011-01-23 17:53:03

ÄLSKLING!

du va värd allt fika och allt. eller - VI va värda det. älskar dig (L)

Postat av: linaaa

Publicerad 2011-01-23 20:38:43

aww.

KLART VIII ÄR, älskar dig med (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela