linaamariaakarlsson

jag är kanske din leksak, men lika otålig som än.

Publicerad 2011-01-10 19:29:21 i Allmänt,


jag i mina bästa dar

blev stan idag med min finaste bästaste bror som jag ÄLSKAR mer än något annat!
va så mysigt att gå i snön och nästan slå ihjäl sig och prata med han.
kändes som vi var små igen. hihihi
han hittade en innebandyklubba eller "nu ska vi köpa en sticka som han sa"
jag är rätt stolt över mig själv som hittade massa fint till min mamma som fyller år.
fast det är men än 1 månad dit men lika bra att köpa det på rean nu.
mamma har visst lärt mig något ;)
vi gick hem till farmor med och någon ramla när vi hade 3m kvar (det var faktiskt inte jag).
fick massas gott av farmor som alltid så kändes som man åt upp allt som man förbränt när man gått hur mycket som helst.. illa.
men det var kul och se farmor :)
nu tänkte jag slå in mammas presenter innan hon ser dem, har även en kopp te i handen,
som jag tror jag kan drick imorgon eller något sånt. jäklar så varmt!
nu ska jag visst prata med Joel med så måste sluta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela