linaamariaakarlsson

it was just a dream

Publicerad 2011-01-14 22:23:41 i Allmänt,


just a moment ago

har tjutet floder till filmen "the last song"
mamma och pappa fick hålla mig i handen under hela filmen. (sådan är jag)
nu tänkte jag börja små packa tills jag ska åka till min finaste imorgon.
vad får man upp först  huvudet då?!
säsong 2 på oc, the last song och kamran.
jag och joel har redan sett klart på säsong 1 på oc, visst är vi duktiga ;)
imorgon är det upp till bevis om joel är "kung" i köket.
vilket, jag tvivlar stark på ;) förlåt älskling.
ska fortsätta packa innan jag glömmer bort allt.
vi hörs kanske imorgon, om jag får låna joels data..
vilket jag tvivlar stark på nu..

Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2011-01-15 09:41:14

Den filmen kan vara bland den finaste jag någonsin sett!

Postat av: linaaa

Publicerad 2011-01-15 10:23:48

ja elle hur!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela