linaamariaakarlsson

imorgon är jag tillbaka i verkligheten.

Publicerad 2011-01-10 12:50:48 i Allmänt,


sista dagen på lovet.

sitter och njuter av en ost och skink macka med ett stort glas oboy.
skulle ha blivit stan med Maria idag, sen hem och laga tacos och kolla på oc.
men så blev det inte.. vakande vid 9 (av alarmet) och mådde inte bra någonstans.
så tog en panodil och somna om till 12.
nu mår jag lite bättre, iaf så bra så jag kan gå upp.
kim tvingar därmed med mig till farmor, men det ska bli trevligt eftersom jag inte träffat henne på väldigt länge.
blir nog stan ändå sen. kolla lite bara, fårse om man får med sig något hem.
ikväll ska jag bara vara hemma och mysa eftersom skolan börjar imorgon.

bilder från 2009.
min bror är den som betytt mest för mig genom hela mitt liv!
älskar dig massor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela