linaamariaakarlsson

hur ska jag gå hem, när allt är såhär..

Publicerad 2011-01-11 18:50:28 i Allmänt,


jag vet, du kommer oh se på mig sådär.

första dagen i skolan var faktiskt bra.
och nya matan var fin och vattnet var tusen gånger kallare.
efter skolan satt jag med Elin, Joel, Gustav och Johannes och prata.
pappa hämta mig sen och när jag kom hem somna jag med en gång.
vakna av att jag .. frös?!
halsen och öronen mådde inte så bra :( 
hade fått en hel del sms av Joel, han är bara för söt!
något som är säkert äratt jag har väldens bästa pojkvän! ♥
mamma kom precis in med te och mackor, snäll som hon är.
ska krypa ner i sängen och vila/sova och försöka bli bättre.
men först ska jag prata lite med kim.
skulle ha lagt upp en bild på mitt och Emils hus på tekniken som har fått upp lite väggar,
men jag orkar inte det nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela