linaamariaakarlsson

hörde jag fredag?

Publicerad 2011-01-28 14:38:30 i Allmänt,


JAHHAHAA! ÄLSKAR FRDAGAR!

skolans skönaste dag.
börjar med en timme idrott, det är svårt att
börja fredagen bättre sätt än så.
sedan svenska men det är helt okej,
sen tyska men det går.
sist men inte minst engelska,
sen slutar man. vid 12.00!
ojoj, så fint!
efter skolan, hämta pappa och mamma mig.
vi åkte till farmor och fikade, hehe
nu sitter jag hemma,
i mitt "nya" rum.
det känns faktiskt nytt.
mina nya högtalare som jag har fått
av pappa, gjorde hela rummet!
snart kommer nog Joel,
han öär inte världens snabbaste just nu.
blir att mysa, sen åka och spela badminton,
därefter blir det att kolla på derby i innebandy ;)
kanon fredag! :D

när man inte har  tillgång till kamra, får det bli som det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela