linaamariaakarlsson

don't cry darling, you know how it feels to me.

Publicerad 2011-01-18 17:13:27 i Allmänt,


sega-jag-dag

stannade kvar i skolan för att umgås lite med min fina♥
mamma hämta mig idag med, bara för jag inte mådde bra,snälla hon :)
maten var även serverad när man kom hem.
nu ska jag ta tag i allt pluggande sen duscha.
helgen ser ut att bli bra :)
joel fredag, vi ska spela badminton sen laga mat till gästerna som kommer.
blir förhoppningsvis amanda och josefine på lördag
och, kyrkan på söndag :(

jag, josefine, amanda ♥

Kommentarer

Postat av: amandalindström

Publicerad 2011-01-19 15:49:18

du är bäst gumman, loveyou :) <33

Postat av: linaaa

Publicerad 2011-01-19 21:09:45

du som är! looveeu2 :)) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela