linaamariaakarlsson

vad vore jag Utan dina andetag

Publicerad 2011-02-14 22:19:19 i Allmänt,

http://www.diktkonst.se/Dikter_om_v_228_nskap/page_1/Stark_v_228_nskap.html
kolla och läs länken jag la in.
jag är skit arg nu. jag satt och funderade och funderade. men kom jag på något? nej.
elin, du är så jävla bra, en sån sjukt glädjespridare och minnesvärd männsika. min bästavän♥
så jag finner inga ord för hur jävla bra du är. det skulle bara bli blaha. och du skulle säga upp kontakten med mig :(
men, jag kommer sakna dig något enormt. och fick jag bestämma, skulle du inte få åka imorgon. bara lämna mig sådär :(inte okej. när jag satt här och var så arg. kollade jag på google. och den här passar perfekt förutom dem 6 sista meningarna. jag är extremt tacksam över att vi hann ta en sista fika på stan idag. du är mitt allt!
jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2011-02-14 22:51:58

Det finns ingen gulligare tjej än dig, min Linafina!

Du kommer klara dig jättebra, och du säger att du kommer bli mobbad i skolan - men det tror jag verkligen inte! Du är så charmig som duvet, och kommer klara dig galant (a

Vet inte vad jag ska säga, för i den där dikten fanns så otroligt många fina ord, och du är så otroligt söt! :') Jag kommer sakna dig så otroligt mycket så det inte är sant :(((((

JAG ÄLSKAR DIG SÅ OERHÖRT MYCKET BÄSTA VÄN!

En sista fika på stan, den betydde så otroligt mycket. Du är mitt hjärta! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela