linaamariaakarlsson

men när jag vaknar upp så saknar jag ditt ansikste

Publicerad 2011-02-13 19:25:38 i Allmänt,

helgen har varit super duber bra! åkte ju ut till Joel igår kväll, överraska han lite . heheh
papap hämtade mig idag och snäll som jag är så ställde jag upp på att stå och ta betalt och stämpla alla + räkna hur många som kom in, på innebandymatchen. dem vann även med 9-8 på tillläggstid! :D
när jag kom hem blev det ännu bättre. har ju 2 timmars idrott, spelar badminton med Joel 1timma ska ut och gå med mamma i ungefär 1 timma, och när mamma blir frisk ska vi kanske börja på spinning + att simma 1km allt det här på en vecka. fan så bra jag mår! det är sjukt! :D
nu ska papap och jag snart åka till stan och köpa något, det är ju alla hjärtansdag imorgon ;) 
när man kommer hem blir det solsidan och sen en lååång dusch! 

vill ha sommmmaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela