linaamariaakarlsson

duochjag♥

Publicerad 2011-02-05 11:41:36 i Allmänt,


fredag

3 timmar och 45minuter i skolan eftersom det är fredag.
efter skolan gick jag och Elin till min farmor och fikade. mysigt!
farmor och jag fixade även engelskan som jag ska läsa upp högt nästa vecka.
senare på kvällen blev det att spela badminton med Joel,
och gissa vad? jag vann igen! :D
sen vid 19.00-02.00 var vi då i idrottshallen på nattinnebandyn,
min brors lag vann!
när vi kom hem hade vi planerar på att kolla på oc och mysa
men vi var för trötta så vi somna ist.


nu är der lördag och Joel är på stan och fixar lite.
jag själv tänkte dushca och städa lite för vi ska på kalas med Joel släkt.
ikväll kommer Amanda hit, och då blir det att flöta oss som alltid!

Amanada är nöjd när det är flötigt precis som jag! ;)
älskar dig min fina gullhuve♥

Kommentarer

Postat av: amandalindström

Publicerad 2011-02-05 11:44:52

hahahahhahahahahhahahahhaha.

fan va vi ska tjocka oss!! :D

och förresten, du ska döö för dessa jävla fula bilderna -.- hahahah! älskar deeeeeeeeeeeeeeej :D <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela