linaamariaakarlsson

alla bara pratar "är det sant" och "jag har hört om er"

Publicerad 2011-02-27 19:28:15 i Allmänt,

kom hem igårkväll, efter att ha gått på ett köpcentrum i 8timmar själv :( det roligaste jag har gjort, eller?
det går och diskutera.. nämen,  runt 10 gick jag och mötte joel, va as läääääääänge sen!
idag blev det mysis dag, hade planer på att kolla på innebandymatchen, men min mage är cpcpcpcpccpcpcpcppcpc. hatar den. så blev att va hemma, men blev det bättre av att sova? nääääää. jälva skit och imorgon är det skola me. som jag längtat :P :P :P :P

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-27 19:47:45

:P :P :P du fick ju fina reklambrev av mig, kunde ju inte blivit bättre :P:P:P: xdxd

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-02-27 21:26:39

hehehhe, fleera stycken du,, 50 elle ngt sånt, jävlar vilken rabbat juu .. hhehehe duktig du var i kassan :p :P :p :p :P xd xd xd hehehe ;;)*;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela