linaamariaakarlsson

mitt 2011 i bilder

Publicerad 2011-12-30 00:08:47 i Allmänt,





JANUARI - umgicks väldigt mycket med mina vänner, tacokvällar och massa mys. och i skolan påbörjade vi ett arbete om att bygga ett hus. 




FEBRUARI - fortsatte att ha tjocka-kvällen med mina fina. umgicks även mycket med joel och hade en överraskningsfest för amanda tillsammans med alla brudar. hann även med och åka upp till bästa yessi på sportlovet. 






MARS -  var för första gången i mitt liv på metro, vilket var kul. hade mysig 3-rätters middag med julia,amanada och josefine. och det var här någonstans som jag började umgås mycket med idis. ♥




APRIL -  firade julia som blev 15 tillsammans med alla brudar. var även i kaggebo försa gången med joel. på valborg var jag på liseberg med joel, månaden var riktigt bra!! 





MAJ - var på öland och firade min lille kusin som fyllde 4år. och självklart bakade vi pizza, bullar, kakor och allt man kan, jag och min fina. 





JUNI - slutade 8an. var i linköping och shoppade, va på massa fester och fick sommarjobb. men månaden sög ändå. min värsta tid i mitt liv. 






JULI  - världens finaste månad genom tiderna. :')! trivdes väldigt bra på jobbet och pengar rullade in på kontot och saknaden efter mina bästa var enorm eftersom jag inte sett dem sen skolavslutningen. på kvällarna umgicks jag med världens finaste jessica och skapade oförglömliga minnen. det här var månaden som jag behövde och tog vara på varenda liten sekund. mina fina vänner, ida, julia och elin kom även ner till kaggebo där vi hade mina bästa dagar på hela sommarlovet. ta mig tillbaka. ♥




AUGUSTI - var den månaden jag kom hem från kaggebo. var även uppe i eskilstuna hos släkten och hade det askalas bra. festade väldigt mycket med mina fina vänner. och hade ångest för att skolan skulle börja :(( 




SEPTEMBER - var på väldigt många fester med mina bästa. hann med biomys i västervik med julia och började spela innebandy här någongång tror jag. 






OKTOBER - jag 15år. väldigt många fester här runt också, hann även med att lana med mina brudar och massamassa annat galet. 




NOVEMBER  - då var det massa innebandy matchen som gällde och fester hit och dit. kan även kalla detta för tjockis månad då jag och böbbie, jämt bakade när vi va. hihih





DECEMBER -
en mycket fin månad som innehöll blandannat, lussevaka, lucia, julafton och självklart fest på juldagen. 





Kommentarer

Postat av: ida trawtschenko

Publicerad 2011-12-30 11:16:04

Jag är så sjuuuukt glad över att vi började umgås så mycket som vi gjorde i typ maj, för du är såååååååååååå jävla bra och jag älskar dej över allt annat min allra bästa vän. Världens finaste är du! Love u <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela