linaamariaakarlsson

jag kan se dig, jag kan höra dig men jag kan inte förstå nånting vad du säger eller gör

Publicerad 2011-12-16 14:41:42 i Allmänt,

svart är inte en färg, det är så man känner sig.



ååh nu är det helg igen, hur skönt är det inte?? och på måndag är den bara lektioner  till lunch sen ska åk9 möta lärarna i innebandy och handboll. ska visst vara med på bägge och tjajagkommerdö har aldrig rört en handbollsboll :') sen tisdag är det julshow och sen mys med klassen och sen ... LOV! bäst är det. ledig i nästan 3veckor!! nu ska jag iallfall fixa lite tacos sen möta upp bästis och dela ut tidningar med laget och senare jobba i inträdet me henne, blir nog och sova med henne hela hegen. en bästis-helg ännu bättre. ♥♥

Kommentarer

Postat av: ida trawtschenko

Publicerad 2011-12-16 17:00:35

Ååååh vad jag ska mysa med dej i helgen min allra bästaste vän <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela