linaamariaakarlsson

are u ready to turn the tide?

Publicerad 2011-12-06 20:59:41 i Allmänt,

när blev allt såhär? det har varit hur bra som helst mestadels utav hösten och har inte varit skoltrött eller något .. men nu helt plötsligt kommer allt samtidigt .. vet att jag kommer sänka mig i massa ämnen. mitt gymnasium valet är klart men vill egentligen inte, men va ska man liksom göra? trolla eller be tusentals gånger att hotell och turism programmet ska komma till Vimmerby .. om det ändå vore så lätt. och har 99 saker till i skolan som ska vara klart men kan inte plugga, asså det går verkligen inte. har så mycket runt omkring mig o tänkta på så det går inte att koncentrera mig. har hur ont i magen och huvudet som helst så ska sova nu. blir visst läxhjälpen imorgon, måste få gjort lite nu!! juste, imorgon ska vi vara på vimmerby gymnasium och tror jag ska vara på handel. längtar galet mycket till helgen och lov, behöver fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela