linaamariaakarlsson

we don't have the power but we never say never

Publicerad 2011-08-30 20:25:12 i Allmänt,


hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej väärk i låren! hur ska jag komma upp ur sängen imorgon? körde min första innebandyträning idag och julia hade även sin första träning, de va hur kul som helst men jobbbigt ja! 
förresten har jag nästan aldrig varit så klanting i hela mitt liv, skulle cykla och möta lulle vid stenshult och elin ringde mig alltså höll jag med en hand i styret, och skulle sväga men svängde visst lite för kraftigt så kör fort in och cyklen, klubbar och jag faller i 1meters hög brännäslor, sen kom man inte upp heller eftersom man satt fast, bra lina!!

Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks

Publicerad 2011-08-31 20:52:02

Hahahah, det va kul när du ramla<3

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-08-31 21:47:37

hahah jaa ! ! fyfan <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela