linaamariaakarlsson

du repar upp historien fast den är så dum om att klia tills det blöder på en och samma punkt

Publicerad 2011-08-31 19:32:10 i Allmänt,


vet inte vad de är med mig men kan verkligen inte konsentrera mig på lektionern, sitter och tänker på massa annat, iaf va de fisksoppa till skolan idag, inte direkt favortiten va så luncha på stan me liullee, pizza blev de! en aning godare, hade även skolfoto i dag, hur fula blev vi inte? :( haha! efter skolan gick jag på stan me teo och vi träffade även på erik och helena så vi gick med dem med, roliga figurer det där! åt även fläskpannkaka hos teo och sedan drog vi hem till iddiis nu är jag hemma och börjar bli sjuk så ska krypa ner i sängen och dricka te och även plugga till världens bästa lasse! 


saaknar min yeessiman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela