linaamariaakarlsson

Once a failure, always a retard

Publicerad 2011-08-23 20:30:22 i Allmänt,


9an är helt okej, dock är vårat klassrum lika tirst, skulle inte vi måla om det? ananrs så rullar dagarna på rätt så bra, idag har jag varit med lullee och vi gick 1 mil. galna? ja. vi ska visst "börja ett nyttigare liv" fårse hur länge det håller i sig, med tanke på att vi ska äta pizza imorn. när jag väl håller på och skiriver kan jag ta och berätta att elin hade en överraskning för mig, att jag fick åka till göteborg och bli sminkad oså och så skulle dem ta kort på mig, hihhi söta hon, så fick ett samtal idag ifrån ngn studio, får hoppas det blir av bara. fredag blir de myskväll och lördag fest, mina vänner är förresten det bästa som finns! 


Kommentarer

Postat av: Elin Namnieks.

Publicerad 2011-08-24 19:39:39

Hoppas verkligen du kan åka på detdär!! (a <3

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-08-24 20:57:08

jaha!! de hoppasj ag me :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela