linaamariaakarlsson

i skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå

Publicerad 2011-08-24 21:00:18 i Allmänt,


visst skrev jag att jag o julia skulle börja ett nyttigare liv, men de va fisk i skolan idag o hur gott är det på en skala? så vi luncha på stan, pizza blev det. hehe. skoldagen har faktiskt varit rolig idag, helt sjukt hur mkt jag har saknar angelika, hahahaha! anton och emil tycker tydligen jag är efterbliven och jag förstår inte varför man ska kunna allt om tor o dem om det är en myt. aja, efter skolan råka jag somna och vakan ganksa sent då jag hängde med mamma o handla, nu sitter jag och äter frallor och dricker te lyssnar på musik och hade planer på att plugga men fatta inte hur man skulle göra på glosmaskinen så struntar i det, nu tänkte jag faktiskt gosa ner mig i min säng se en film och äta godis, nyttigare liv... lär även drömma mardrömmar inatt eftersom jag ska till tandläkaren imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela