linaamariaakarlsson

You know I know how

Publicerad 2011-04-07 17:03:17 i Allmänt,

är as glad för jag klarade matlagningsprovet idag på hemkunskapan :) nu är det bara engelska provet kvar, sen tror jag inte att det skulle vara några mer prov innan påsklovet. 2 veckor kvar i skolan innan påsklovet och ungefär 40 dagar kvar till sommarlovet! ( om mamma och jag räknade rätt) ska sova nu eftersom jag typ är sjuk! hah. hoppas att jag hittar tid till att slinga håret ikväll! imorgon blir det en idrottslektion sedan att gå ner till gymnasiet på någon musikgrej sen upp och ha engelska i 40 minuter, sen slutar man, helt okej dag ;) blir nog mys med joel imorgon och på lördag blir det Kaggebo! hade bra! :D


Kommentarer

Postat av: amandalindström

Publicerad 2011-04-07 17:18:33

grymt blondt hår på bilden ju? :o asfint! fast du är alltid fin, du är den finaste jag vet baby! :) LOVEUUU! <3 <3 <3

Postat av: lina karlsson

Publicerad 2011-04-07 17:41:43

jaa! :D hihihi sommarblont! :D aww bästis! <3

du är det bästa jag vet ! och finaste! LOVELOVELVOELOVE YOU !!! <3<3<33<3<3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela