linaamariaakarlsson

vi har åkt så många varv men det är alltid lika svart

Publicerad 2011-04-26 08:48:29 i Allmänt,

blev mysspyss me amanda vid bostingen igår med, grillad kyckling, godis, vindruvor. hur mysigt som helst! åkte hem efter några timmar och gick ut o gick en lång runda sen hem och lyssna på lasse! finns seriöst ingen bättre människa än amanda, fööör bra är du! love! bilderna lägger jag upp någon annan dag, för hinner inte nu hehehe. morfar kommer och hämtar mig snart då jag ska putsa massor fönster i Södra Vi. Ikväll åker jag till Kaggebo igen. känns hemsk att jag inte kommer få träffa joel på hela veckan. värför blir det såhär varenda lov?! :( buhuhuh. saknar han redan för mkt. :(

Kommentarer

Postat av: amandalindström

Publicerad 2011-04-26 21:33:02

det var hur mys som helst! OCH DET FINNS INGEN BÄTTRE ÄN DIG! jag älskar dig bästavän! <3 <3

Postat av: amandalindström

Publicerad 2011-04-26 21:33:57

det var hur mys som helst! OCH DET FINNS INGEN BÄTTRE ÄN DIG! jag älskar dig bästavän! <3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela