linaamariaakarlsson

måndag-fredag blev en kedja kring min fot

Publicerad 2011-04-04 18:44:41 i Allmänt,

det ända jag längtade till den här måndagen var att få ha idrott! men icke då, maria var sjuk så lektionen blev inställd. men snälla staffan fixade så att vi kunde vara där inne ändå. spelade suck med emil och anton och därefter basket med emil,anton och staffan. när jag väl skulle byta om så märkte jag att mitt linne var borta.. någon har snått det. jätte kul! verkligen jätte mysigt och gå runt i jeans, bh och kofta? nejva. så fick panik där ett tag :( men fick iaf låna julias linne. taaaack! nu sitter jag hemma och försöker skriva på hemkunskap uppsatsen om piroger. går verkligen jätte bra. hejhej ig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela